snart är det tid för mössa!









även om dagarna fortfarande är ganska varma, så märks det att det börjar dra mot kallare tider. speciellt på morgonen när man ska till jobbet, skolan eller dagis.
idag fick jag ett samtal av min goa kusin ninni, som berättade att många kommenterat mina kusinbarn  ina och annies fröken svår-mössor som jag sytt åt dem.

om det är någon som vill beställa en mössa, så är det bara att skicka iväg ett mail till [email protected], mössorna kostar 150 kronor.
Vad du behöver skriva i mailet:
-Önskemål om färg
-Huvudets mått
-Önskemål om detaljer (så som rosett, pärlor osv.)
-Din adress

Leveranstid ca. 7-10 dagar!

välkomna att beställa! <3

Kommentarer
Postat av: kalle k

åhh, de är jättefina. men om man vill ha ett pannband? möjligt? :)

2010-09-11 @ 12:01:28
Postat av: kalle k

Åhh, de är jättefina! Faast, det finns möjligtvis inga pannband att köpa? Saknar mitt borttappade..

2010-09-11 @ 12:29:41
Postat av: kalle k

kalle k - multikommenteraren. med samma innehåll.

2010-09-11 @ 12:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0