torsdag 26.08.10

startade tidigt idag. att starta tidigt har väl aldrig varit my cup of tea precis, men jag känner mig alltid nöjd efteråt. som nu till exempel, när jag sitter och dricker förmiddagskaffe.
idag har jag redan:
skjutsat mamma till jobbet.
varit på gekås och handlat pärmar, block, pennor m.m. (känns som när man skulle börja mellanstadiet)
pantat burkar
packat upp flyttlådor
packat om flyttlådor
pysslat paket till tomas


dagen kommer fortsätta med flyttlådstema fram till klockan 12. sedan tar jag bussen in till stan för en fika på stan med min fina syster som nu flyttat till falkenberg. ska även spana in hennes lägenhet.

efter det min vänner, blir det LYX för hela slanten.

jag och tomas åker ner till båstad och möter upp johan och linnea och sen tar vi in på hotell. ikväll blir det middag på någon restaurang och imorgon hotellfrukost. can't wait!
vi hörs någon annan dag och då är det en lite mer avslappnad, harmonisk och inte så stressad sofie. det börjar lugna sig nu. jag har luft under vingarna igen.

sofie


Kommentarer
Postat av: Andrea

Godmorgon! Allt bra med dig idag? :)

2010-08-26 @ 10:22:16
URL: http://onlyandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0