någonstans mellan halmstad och göteborg.

nu har jag tagit ett steg från halmstad. börjar ta hem grejer. rent mentalt finns jag inte där längre. men fysikst, jo, visst är jag där alltid.. om än inte i egen hög person så finns ju alla mina saker där.
suck.
finns det något tråkigare än att packa ner sina saker i lådor? funderar på att dra med hela lasset till myrorna istället. eller inte! men det hade varit smidigt.

snart bor jag i göteborg. pirr i magen!
ska bli härligt med göteborg under mina fötter, jag längtar. och nu är det mindre än en vecka kvar!


ska hoppa på hojen och trampa bort till nygård. där väntar två utav mina bästa vänner på mig, och vi ska gå en promenad. så där söndagsmysigt ni vet! hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0